Існує ряд практичних рекомендацій, виконання яких здатне максимально продовжити термін служби акумулятора.
1. Зберігати АКБ необхідно при температурі повітря від 0 до 27 гр. Цельсія. Як відомо, густина кислотного розчину, або ж електроліту залежить від температури навколишнього середовища, як наслідок, при досягненні значень вище або нижче рекомендованих, змінюються його хімічні властивості, здатні порушити правильну роботу акумулятора і привести до передчасного виходу з ладу.
2. Клеми потрібно з регулярною періодичністю чистити теплою водою з харчовою содою і змащувати солідолом, литолом , технічним вазеліном або трансмісійним маслом (краще ТАП або ТАД). Ця процедура відмінно нейтралізує проблему окислення клем.
3. Перед зарядкою АКБ потрібно обов'язково струсити, так як електроліт часто буває неоднорідний. Тому для найбільш якісної зарядки рекомендується стежити і за якістю кислотного розчину. Регулярна зарядка акумулятора з пошкодженим електролітом може досить швидко вивести АКБ з ладу.
4. Зарядка аккумулятора производится либо вне помещения, либо в хорошо проветриваемом помещении. Делать это необходимо в связи с выделением АКБ гремучих газов в процессе зарядки.
5. Аккумулятор, который хранится в заряженном состоянии, пусть даже и абсолютно новый, необходимо обязательно подзарядить через 3 месяца (но не позже), иначе он может прийти в негодность, и вам снова придется купить аккумулятор, как это не печально. Исключение составляют так называемые Long-Life аккумуляторы, срок хранения которых составляет 1 год.
6. Якщо не обслуговується в АКБ необхідно долити дистильовану воду, то слід вивернути пробки акумулятора за допомогою відповідної викрутки. Для цього потрібної викруткою необхідно проткнути пластмасову оболонку АКБ в місцях, де передбачаються насічки. Встромивши, ― потрібно обертати пробку вліво до упору, а після – відгвинтити її рукою.
7. Так як при роботі АКБ утворюється гримучий газ, її не можна оглядати, «присвічуючи» відкритим вогнем. Це може призвести до вибуху.
8. Якщо ж все ж ваш акумулятор остаточно «здох», значить, новий акумулятор купити вам таки доведеться. Але не здумайте просто викидати зіпсовану батарею. У ній міститься цілий ряд отруйних речовин, які можуть забруднити природу, так і просто завдати шкоди вашому здоров'ю, так що, залишити мертву АКБ на зберігання в гаражі – теж не найкраща ідея.
Як бачите, немає нічого складного. Дотримуйтесь цих правил, і ваш акумулятор прослужить вам набагато довше, але що більш цінне, збереже ваші нерви і гроші.
1. Зберігати АКБ необхідно при температурі повітря від 0 до 27 гр. Цельсія. Як відомо, густина кислотного розчину, або ж електроліту залежить від температури навколишнього середовища, як наслідок, при досягненні значень вище або нижче рекомендованих, змінюються його хімічні властивості, здатні порушити правильну роботу акумулятора і привести до передчасного виходу з ладу.
2. Клеми потрібно з регулярною періодичністю чистити теплою водою з харчовою содою і змащувати солідолом, литолом , технічним вазеліном або трансмісійним маслом (краще ТАП або ТАД). Ця процедура відмінно нейтралізує проблему окислення клем.
3. Перед зарядкою АКБ потрібно обов'язково струсити, так як електроліт часто буває неоднорідний. Тому для найбільш якісної зарядки рекомендується стежити і за якістю кислотного розчину. Регулярна зарядка акумулятора з пошкодженим електролітом може досить швидко вивести АКБ з ладу.
4. Зарядка аккумулятора производится либо вне помещения, либо в хорошо проветриваемом помещении. Делать это необходимо в связи с выделением АКБ гремучих газов в процессе зарядки.
5. Аккумулятор, который хранится в заряженном состоянии, пусть даже и абсолютно новый, необходимо обязательно подзарядить через 3 месяца (но не позже), иначе он может прийти в негодность, и вам снова придется купить аккумулятор, как это не печально. Исключение составляют так называемые Long-Life аккумуляторы, срок хранения которых составляет 1 год.
6. Якщо не обслуговується в АКБ необхідно долити дистильовану воду, то слід вивернути пробки акумулятора за допомогою відповідної викрутки. Для цього потрібної викруткою необхідно проткнути пластмасову оболонку АКБ в місцях, де передбачаються насічки. Встромивши, ― потрібно обертати пробку вліво до упору, а після – відгвинтити її рукою.
7. Так як при роботі АКБ утворюється гримучий газ, її не можна оглядати, «присвічуючи» відкритим вогнем. Це може призвести до вибуху.
8. Якщо ж все ж ваш акумулятор остаточно «здох», значить, новий акумулятор купити вам таки доведеться. Але не здумайте просто викидати зіпсовану батарею. У ній міститься цілий ряд отруйних речовин, які можуть забруднити природу, так і просто завдати шкоди вашому здоров'ю, так що, залишити мертву АКБ на зберігання в гаражі – теж не найкраща ідея.
Як бачите, немає нічого складного. Дотримуйтесь цих правил, і ваш акумулятор прослужить вам набагато довше, але що більш цінне, збереже ваші нерви і гроші.