Вартість ремонту стартера?
- до 2 кВт - від 100 грн.;
- від 2 кВт до 4 кВт - 120 грн.;
- від 4 кВт до 8 кВт - 200 грн.;
- від 8 кВт - 350 грн.Діагностика стартера або генератора, скільки коштує?
Перевірка Стартера і Генератора на стенді, або автомобілі без його розбирання проводиться безкоштовно!!!
Ремонт стартера, або генератора з іншого населеного пункту?
Якщо Ви знаходитесь в іншому місті України й у Вашому місті немає спеціалізованого обладнання або кваліфікованого майстра по ремонту стартера, то ми раді Вам допомогти!
Для цього Вам необхідно:
- зв'язатися з нашим менеджером по телефону +38 (068) 320-08-20 і обговорити несправність стартера або генератора;
- відправити нам стартер або генератор Новою поштою р. Коростишів;
- отримати відремонтований агрегат назад у Вашому населеному пункті.Вартість ремонту генератор?
- генератори 12V 100-120грн.
- генератори 24V 120-250грн.
*- Ціна на ремонт агрегату може бути змінена майстром, в залежності від складності виконаних робот,рідкісної модифікації автомобіля або від виробника агрегату.
Як уникнути поломки стартера?
На різних інтернет-форумах дуже популярні серед автомобілістів обговорення таких тематик як: «що і де зламалося», «як полагодити» і «що робити, щоб це не повторилося в майбутньому». Стартер в двигуні — хитра штука, і визначити причину поломки буває досить складно, та й не кожен водій відразу зрозуміє, що зламався саме він. Як кажуть автоінструктор: «Запобігти поломку стартера — цілком в силах будь-якого водія».
Потрібно стежити за своїм автомобілем, регулярно проводити технічний огляд і дотримувати деякі правила з утримання транспортного засобу.
Головне — терпінняНайпоширеніша помилка, що приводить до поломки стартера — це зайва наполегливість автолюбителя в спробі завести свій транспорт.
Більшість водіїв по десятку раз намагаються завести машину, а якщо не виходить, то наївно вважають, що це — виключно вина стартера, хоча все автоінструктор заявляють, що справа може бути в чому завгодно.
Будь-який досвідчений майстер або автомеханік знає, що якщо двигун не завівся протягом чотирьох-п'яти секунд, то причина зовсім не криється у стартері.
Слабкий заряд акумулятора, недостатня компресія, неполадки в системі впруска палива — «болячка» може ховатися де завгодно, але, судячи з досвіду, вона точно поза пристрою, що запускає мотор. Саме тому потрібно пам'ятати, що не варто гвалтувати і мучити замок запалювання нескінченним поворотом ключа за годинниковою стрілкою.
В іншому випадку, цілком робочий стартер з-за ваших непотрібних зусиль може перетворитися на марну запчастину.
Варто нагадати ще про одне хворобливому моменті — розрядженому акумуляторі. І зовсім неважливо, розрядили ви його своїми спробами завести автомобіль або джерело живлення втратив життєдіяльності з інших причин. Якщо у акумулятора відсутня достатня енергетична потужність, то і в стартера не вистачить сил самостійно запустити двигун в роботу, і він починає працювати ривками. Не дивно, що за такої експлуатації стартер довго не проживе.
Ось як влаштований стартер:
Прихований ворог — автозапуск
Негативний вплив на функціонування стартера може надати така, на перший погляд, невинна і навіть корисна річ як автозапуск.
Погодьтеся, що в холодну пору року прогрів машини не завадить. Але тут справа в іншому, адже ніхто не гарантує, що автоматичний запуск мотора ефективно зігріє ваш транспортний засіб холодним зимовим вечором. А от життя стартеру він може зіпсувати.
Іноді, використовуючи автозапуск, машина не заводиться з першого разу, хоча брелок сигналізації говорить про зворотне. Вся справа в сигналізації, вона може не зрозуміти, що двигун не запустився, і ви потрапляєте в кумедну ситуацію — автозапуск буде дуже довго ганяти стартер в спробах завести мотор. Якщо цю проблему не відкладати в довгий ящик і вирішити в найкоротші терміни, то все буде в порядку. Інакше, ваш автозапуск може легко спалити стартер довгими спробами завести мотор і солідно підсадити акумулятор.
І не радимо підключати контроль мотора на тахометр, так як стартер в цьому випадку може перекрутити його і зламати зубці.
Життєві приклади
Бувають і такі ситуації: двигун запустився (за допомогою автозапуску), а стартер продовжує крутити його протягом декількох секунд. Відбувається це зазвичай через латентності сигналізації, яка втрачає контроль над пуском двигуна і вчасно не відключає стартер. Якщо такі збої будуть відбуватися регулярно, нічого хорошого з цього не вийде.
Не лучшим вариантом считается и поворот ключа зажигания при включенной передаче. Автомобиль, конечно, проедет определенную дистанцию (несколько метров), но здесь существует большая вероятность того, что для стартера машины это окажутся последние метры, и ваша поездка станет заключительной в его «жизни». Это может случиться (и случается на самом деле), когда посреди дороги бензобак пустеет, а водителю лень толкать свой автомобиль до ближайшей заправки. Вот он и едет до нее на стартере.
Але в цій ситуації потрібно пам'ятати: до заправки-то ви може і доїсте, але стартер незабаром доведеться поміняти.
Що важливіше, вирішувати вам.
Втім, не можна стверджувати, що поломка станеться з імовірністю в 100%. Іноді водій проїжджає таким чином кілька кілометрів, і стартер надається в порядку. Але навіщо випробовувати долю...
Вдалого вам запуску двигуна і будьте акуратні!