Які найдешевші електромобілі доступні сьогодні на ринку

Щоб відвоювати ринок у бензинових і дизельних машин, електромобілі повинні стати привабливішою за ціною при порівнянних споживчих якостях. Нижче представлений список повністю електричних авто в ціновому сегменті до 20 тисяч доларів, які сьогодні доступні на ринках різних країн.
BAIC EC-Series
BAIC EC-Series зараз є найбільш продаваним недорогим електромобілем. І, якщо ви ніколи не чули про нього, то тільки тому, що він продається майже виключно у Китаї. При ціні близько 22 тисяч доларів він може пробігти на одному заряді батарей близько 200 км, вміщує 4 осіб і володіє цікавим дизайном. Цілком підходяще авто для міського представника середнього класу.
Поза Китаю цю модель рідко можна побачити – мабуть, справа в ціні, яка з урахуванням імпортних мит вже буде не настільки демократична. Тим більше, що у внутрішнього китайського ринку ще є запас зростання. У минулому році компанія продала 78000 таких машин.
Zhidou D2 EV
Zhidou D2 EV – ще один повністю електричний «китаєць», доступний тільки для китайців. Невелика потужність акумулятора (12 кВт*год) і скромні розміри змушують поставити його в один ряд з західними електричними авто-малятками, такими як Smart fortwo, Renault Twizy та ін. Тим більше, що і за ціною Zhidou D2 стоїть близько до своїх західних побратимів. Його вартість складає близько 19 тисяч доларів. Пробіг на повністю зарядженому акумуляторі у цього міні-електромобіля знаходиться в межах 120 км.
JMC E200
Китайський електромобільна ряд доповнює JMC E200. Він продається за ціною близько 20 000 доларів, але майже виключно в Китаї. Заряджена батарея забезпечить пробіг приблизно на 150 км. Співвідношення ціни і споживчих характеристик, швидше за все, задовольняє досить велика кількість покупців. Намітилася тенденція на здешевлення акумуляторів поступово має привести до заміни цієї і подібних моделей більш просунутими при збереженні існуючого рівня цін.
Smart Fortwo
Ультракомпакт Smart Fortwo – твір німецької автопромисловості, тому не дивно, що і ціна в нього трохи вище. У доларах ціна починається з 23900, але багатьом вона може здатися завищеною. Дійсно, старий Nissan Leaf у відмінному стані можна купити в половину дешевше. Тим не менше на «розумного» малюка попит є: його розміри дають перевагу, особливо в тісноті старих кварталів європейських міст.
Smart Fortwo IV покоління з батареєю 17,6 квтг проїжджає без підзарядки приблизно 150 км, має потужність 81 к.с. і крутний момент 160 н-м.
Renault Twizy
Ціноутворення на Renault Twizy відрізняє цей електромобіль від розглянутих вище – справа в тому, що акумулятор не продається разом з машиною, а здається в оренду за ціною 50 євро в місяць. За розміром і продуктивності ця дівчинка близька до інших моделей у класі ультракомпактних. Ціна починається від 6750 євро (плюс користування батареєю).
BAIC Arcfox Lite
Це свого роду преміальний суббренд машин компанії серії EC. Кузов, по дизайну близький до купе, зроблений з використанням алюмінію і вуглеволокна, що дозволило зменшити масу до 900 кг. Незважаючи на скромні характеристики (50-сильний двигун, 170 км запас ходу) дизайн і начинка (наприклад, в машині є 3 дисплея), а також ціна 14500 доларів (в перекладі з юанів) роблять машину привабливою для міської китайської молоді.
Baojun E100
Спільне підприємство SAIC, General Motors і Wuling покладає великі надії на цей крихітний двомісний автомобіль. Зростаючий попит на китайському ринку дозволяють очікувати, що машина може повторити успіх BAIC EC-Series. Число грудневих продажів склало 5545 штук.
Електромобільчік має один двигун, який видає 110 н-м крутного моменту і потужність 29 кВт. Він здатний проїхати до 155 км на одному заряді. Літій-іонний акумулятор можна повністю зарядити за 7,5 години. Всередині можуть зручно розміститися двоє дорослих. Радіус повороту 3,7 м дозволяє йому легко маневрувати в тісних місцях. Максимальна швидкість 100 км/год. Baojun E100 оснащений незалежною підвіскою передніх коліс. Вражаючий список функцій безпеки включає в себе протиблокувальні гальма з електронним розподілом гальмівних тяги, рульове управління з електроприводом, електронне стоянкове гальмо, датчики парковки і замків ISOFIX для дитячих сидінь.
У Китаї цей електромобіль, залежно від комплектації, продається за ціною від 5650 – 7200 доларів (враховуючи субсидію на електричний транспорт).
З цього невеликого огляду можна зробити висновок, що для некитайского споживача, що бажає мати новий електромобіль нормальних розмірів (не ультракомпакт) доведеться викласти не менше 28 тисяч доларів. Можливо, у багатьох випадках вибір буде зроблений на користь старої машини в хорошому стані.
Щоб відвоювати ринок у бензинових і дизельних машин, електромобілі повинні стати привабливішою за ціною при порівнянних споживчих якостях. Нижче представлений список повністю електричних авто в ціновому сегменті до 20 тисяч доларів, які сьогодні доступні на ринках різних країн.

